رویدادها آرشیو خبر ها
چرا یوونتوس سیاست سکوت را انتخاب کرد ؟

چرا یوونتوس سیاست سکوت را انتخاب کرد ؟

یوونتوس که در زمان ریاست آندره آ آنیلی به همراه رئال مادرید و بارسلونا یکی از حامیان اصلی ایجاد سوپرلیگ در سال 2021 بود، ترجیح داد در مورد تصمیم دادگاه دادگستری اروپا مبنی بر پایان دادن به انحصار لیگ اظهار نظر نکند.

 

رئیس فعلی باشگاه، جانلوکا فررو، که در ژانویه 2023 پس از استعفای آنیلی به دلیل اتهامات مربوط به تحقیقات پریسما که منجر به کسر ده امتیاز باشگاه و حذف از تورنمنت های بین المللی با تصمیم یوفا شد، جانشین آنیلی شد. رویکرد. یوونتوس از ماه جولای شروع به فاصله گرفتن از پروژه اصلی سوپرلیگ کرد و از سه موسس ابتدایی آن خارج شد. فررو آخرین بار در نوامبر در جریان مجمع عمومی سهامداران در این مورد صحبت کرد و گفت که یوونتوس تصمیمات دادگاه عالی اروپا را در نظر گرفته و تأثیرات آنها را ارزیابی خواهد کرد.

 

اکنون پس از اعلام تصمیم دادگاه، یوونتوس در حال بررسی دقیق فرصت های آینده است. در حالی که بسیاری از باشگاه‌ها مخالفت خود را با سوپرلیگ ابراز کرده‌اند، یوونتوس موضعی بی‌طرفانه اتخاذ می‌کند و منتظر است تا چشم‌انداز جدید آشکار شود. باشگاه همه متغیرهای ممکن را در نظر می گیرد، از جمله قابلیت مالی مسابقاتی که ممکن است تصمیم بگیرد به آن ملحق شود، زیرا مسئولین یک شرکت بورسی باید به سهامداران پاسخ دهند. در همان زمان، هواداران یوونتوس عصبانیت خود را به صورت آنلاین از آنچه در ماه‌های اخیر متحمل شده‌اند ابراز کردند و پرسیدند:

 

چه کسی خسارت‌هایی را که به خاطر تلاش‌های آنیلی برای مدرن کردن فوتبال به ما وارد کرده است، جبران خواهد کرد؟

 

در حالی که یوونتوس برای جلوگیری از هرگونه تفسیر احتمالی، سکوت را ترجیح می دهد، مالکیت باشگاه به رهبری جان الکان، خبر تصمیم دادگاه را با رضایت دریافت کرد و آن را گسترش مفهوم بازار آزاد دانست که آن را یک اصل اساسی می دانند. قیمت سهام یوونتوس تحت تاثیر این خبر قرار گرفت و با رشد زیادی رو به رو شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: